Wilt u altijd de Heilige Geest Parochie informatie snel en gemakkelijk van uw Android of in uw Chromebrower starten? Dan kunt u eenvoudig een PWA app installeren op uw mobiel op uw browser:

Op uw Android mobiel kunt u op onderstaande ikoon klikken en vervolgens de vraag op uw app te installeren onderaan in het scherm met “Ja” beantwoorden. Ook is het mogelijk via uw instellingen “Installeer App” te kiezen. Klik op het icoon hieronder om te installeren.

Op uw Android mobiel krijgt u de keuze onder aan uw scherm op App toe te voegen. Op de verschillende Android systemen werkt dit weer net anders. Oneplus kent bijvoorbeeld Oxygen OS 10.5

Ook is het mogelijk op via uw Chrome instellingen uw app te installeren.

Vervolgens kiest u om de app op uw mobiel te installeren.

Daarna ziet uw op uw startscherm op uw Android mobiel het Heilige Geest parochie ikoon waar u op kunt klikken.

Tenslotte kunt u uw app gebruiken op actuele en historische informatie van uw parochie te raadplegen.

Op uw Apple mobiel of tablet opent u de Safari browser om uw PWA te installeren.

Daarna zorgt u dat u dat u uw PWA aan het bureaublad toevoegt.

Tenslotte kunt u via uw bureaublad de PWA app openen om Heilige Geest Parochie informatie eenvoudig te raadplegen.

Op uw desktop kunt u via uw instellingen van de Chromebrowser uw app installeren. De versie Google Chrome moet zijn 88.0 (64 bits)

Vervolgens krijgt u het volgende scherm waar u kiest uw app te installeren.

Vervolgens ziet u uw HGP app bij uw Chrome apps vanwaar u de app kunt starten.

Vervolgens ziet uw uw HeiligeGeest app voor actuele en historische informatie.