Ma ALLERZIELEN GEEN VIERING

02/11/2020

Weekend: 31e Zondag door het jaar.
Dit weekend is er geen viering in onze kerk.

De intenties die zijn opgegeven voor het weekend 31oktober/1 november en ook voor Allerzielen 2 november worden gelezen in de viering op zondag 8 november. Wilt u dat anders laat het ons dan weten.

Allerzielen maandag 2 november
Als Hoevese geloofsgemeenschap willen we onze dierbare overledenen en met name hen die het afgelopen jaar zijn overleden in onze kerk herdenken. We realiseren ons terdege dat het dit jaar heel anders zal zijn, vanwege de beperktheid van het aantal mensen dat gelijktijdig mag samenkomen in de kerk. We zijn we op dit moment bezig om samen met de werkgroep avondwake/uitvaarten de herdenking binnen de richtlijnen zeer zorgvuldig voor te bereiden. Iedereen is deze dag van harte welkom in de kerk om deel te nemen aan een gebeds-/herdenkingsmoment.

Vooraf aanmelden voor dit gebeds-/herdenkingsmoment in de kerk is verplicht.

Aanmelden kan als u uiteraard geen coronagerelateerde klachten hebt.
Telefonisch op telefoonnummer: 074-3575210 dinsdagmorgen 27 oktober, donderdagmorgen 29 oktober en vrijdagmorgen 30 oktober telkens van 10.00 uur tot 12.00 uur.
Per mail: st.isidorushoeve1@gmail.com (vermeldt u in uw mail uw naam, adres en telefoonnummer) of via de aanmeldstrook, die liggen in de gedachteniskapel. De ingevulde aanmeldstrook kunt u deponeren in de brievenbus.
U kunt u aanmelden tot uiterlijk vrijdagmiddag 30 oktober 12.00 uur. Na uw aanmelding ontvangt u van ons nadere informatie over o.a. het tijdstip van de gebeds-/herdenkingsmomenten.

We hopen op deze wijze op maandag 2 november a.s., ook in deze bijzondere omstandigheden, toch recht te doen aan hen, met wie we ons verbonden willen blijven voelen, ook voorbij de grens van de dood.

Gedachteniskapel:

Sinds de uitbraak van de coronapandemie is de gedachteniskapel in onze kerk dagelijks geopend. Er zijn de afgelopen maanden heel veel kaarsjes opgestoken bij Maria om kracht en steun in deze moeilijke tijd. Ook in de komende maanden zal de gedachteniskapel geopend blijven voor het opsteken van een kaarsje en/of persoonlijk gebed. Vanaf dinsdag 3 november is de gedachteniskapel wekelijks geopend op dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag, dagelijks van 10.00 uur tot 16.00 uur. De kerkdeur zal bij slecht weer niet openstaan, maar de gedachteniskapel is gewoon geopend.

Bereikbaarheid pastorale team:
Het pastorale team is bereikbaar onder telefoonnummer 074-3492212.
E-mail: contact@pastoraalteam.nl

Pastorale zorg:
Indien de pastores niet bereikbaar zijn en pastorale zorg gewenst is:
06-23254488. Dit nummer is niet voor het melden van uitvaarten.

Uitvaarttelefoon:
In geval van overlijden kunt u onze uitvaarttelefoon bellen:
06-50514051.