Za 18:30 Eucharistieviering, pastor Geurts

Eucharistieviering, mmv Dames en Herenkoor
Voorganger pastor G.Geurts
Acoliet Johan Geerdink
Misdienaars Martina van ’t Klooster en Anne Waanders.

Intenties weekend:
Toon Brouwers: Ouders Elferink-Koppelman: Harry Leferink: Ouders Bunte-Mulder: Overl. ouders en Fam. Wielens-ten Thije: Overl. ouders en fam. Wolters-Hummelink-Alfers.

Jaargedachtenis gedenken we voor:
Johan Winkelhuis: Paul Elferink: Henk Wolters.

Vieringen in de week:
Dinsdag 21 maart 9.00 uur
Eucharistieviering.

Geboren:
In onze parochie is geboren op woensdag 22 februari Luuk Ewout Dragtstra.

Mededelingen:
De Vastenaktie voor de straatkinderen in El Salvador kunt u ook dit jaar steunen, door uw bijdrage te deponeren in de bussen achter in de kerk. Hiermee zullen weer veel mensen blij gemaakt kunnen worden.
Daarnaast worden wij in de veertigdagentijd opgeroepen om solidair te zijn met de minderbedeelde medemens. Dit willen wij doen door houdbare producten voor de voedselbank in te zamelen, achter in de kerk vindt u een mand waarin u de meegebrachte producten kunt leggen. Het pastoraal team nodigt u van harte uit om aan deze twee acties bij te dragen.