Zo 09:30 Gebedsviering, werkgroep, AANMELDEN VERPLICHT

Weekend: 16e Zondag door het jaar
Zondag 19 juli 9.30 uur Gebedsviering mmv cantor Dames en Herenkoor

Intenties Weekend:
Toon Brouwers: Hendrik Hartgerink: Johan Belshof: Hendrik Hartgerink namens biljartclub de Hoeve: Overl.fam. Abbink-Slotman: Hennie Rupert.

Jaargedachtenis gedenken we voor:
Bernard Wielens: Antoon en Agnes ten Voorde-Völkering: Erna Bouwmeesters-Ang: Bennie Abbink.

Door de week is er voorlopig geen viering in onze kerk.

Huwelijk:
Judith Elferink en Martin Wilbers bereiden zich voor op het kerkelijk huwelijk.

Mededeling:
Volgend weekend is er géén viering in onze kerk.
De intenties die zijn opgegeven voor het weekend 25/26 juli worden gelezen in de viering op zaterdag 1 augustus. Wilt U dit anders laat het dan even weten.

Er zijn door het RIVM en de Nederlandse bisschoppen wel een aantal richtlijnen opgesteld.
Voor het bijwonen van een viering is vooraf aanmelden gewenst.
Aanmelden kan telefonisch via het parochiesecretariaat, tel. nr. 074-3575210 op dinsdagmorgen van 9.00 uur tot 12.00 uur en donderdagmorgen van 10.00 uur tot 12.00 uur.
Per mail aanmelden: st.isidorushoeve1@gmail.com (vermeldt hierbij uw naam, adres en tel.nr. )
Via de aanmeldstrook in de gedachteniskapel. Deze aanmeldstrook kunt u deponeren in de brievenbus van de pastorie.
Wanneer u om welke reden dan ook, u zich niet vooraf heeft aangemeld voor de viering, is aanmelden voor aanvang van de viering bij de kerkdeur eventueel ook mogelijk, als er tenminste voldoende plek is in de kerk.
Ook zijn er vieringen te volgen, zoals nu reeds gebruikelijk is, via www.kerkomroep.nl (zoeken naar ‘Blasius Delden’) voor de doordeweekse en zondagse vieringen en YouTube (RK Twente Zuid), voor de zondagse vieringen als er geen viering in onze kerk is.

Gedachteniskapel:
Uiteraard bent u welkom in de gedachteniskapel van de kerk, die elke dag geopend is van 9.00 uur tot 19.00 uur, voor het opsteken van een kaarsje of persoonlijk gebed.

Onze parochie heeft een website: www.heiligegeestparochie.nl.
Hierop kunt u informatie vinden over onze parochie.
Ons e-mailadres is: st.isidorushoeve1@gmail.com

Bereikbaarheid pastorale team:
Het pastorale team is bereikbaar onder telefoonnummer 074-3492212.
E-mail: contact@pastoraalteam.nl

Pastorale zorg:
Indien de pastores niet bereikbaar zijn en pastorale zorg gewenst is:
06-23254488. Dit nummer is niet voor het melden van uitvaarten.

Uitvaarttelefoon:
In geval van overlijden kunt u onze uitvaarttelefoon bellen:
06-50514051.