Za 19:00 Gebedsviering, werkgroep, AANMELDEN VERPLICHT

Weekend: 22e Zondag door het jaar MIVA zondag
Zaterdag 29 augustus 19.00 uur Gebedsviering met CD-muziek

Intenties Weekend:
Toon Brouwers: Overl.ouders Gerard en Annie Wielens-ten Vregelaar: Hendrik Hartgerink: Gerard ter Avest: Harry Leferink: Ouders Barink-Laarveld.

Jaargedachtenis gedenken we voor:
Ouders Leferink-Jannink: Willemina Doornhegge-Brummelhuis.

Er zijn door het RIVM en de Nederlandse bisschoppen wel een aantal richtlijnen opgesteld.
Voor het bijwonen van een viering is vooraf aanmelden gewenst.
Aanmelden kan telefonisch via het parochiesecretariaat, tel. nr. 074-3575210 op dinsdagmorgen van 9.00 uur tot 12.00 uur en donderdagmorgen van 10.00 uur tot 12.00 uur.
Per mail aanmelden: st.isidorushoeve1@gmail.com (vermeldt hierbij uw naam, adres en tel.nr. )
Via de aanmeldstrook in de gedachteniskapel. Deze aanmeldstrook kunt u deponeren in de brievenbus van de pastorie.
Wanneer u om welke reden dan ook, u zich niet vooraf heeft aangemeld voor de viering, is aanmelden voor aanvang van de viering bij de kerkdeur eventueel ook mogelijk, als er tenminste voldoende plek is in de kerk.

Mededeling:
Dit weekend is er een extra collecte voor de MIVA, de Missie Verkeersmiddelen Actie. Deze collecte wordt bij u aanbevolen.

Gedachteniskapel:
Uiteraard bent u welkom in de gedachteniskapel van de kerk, die elke dag geopend is van 9.00 uur tot 19.00 uur, voor het opsteken van een kaarsje of persoonlijk gebed.

Bereikbaarheid pastorale team:
Het pastorale team is bereikbaar onder telefoonnummer 074-3492212.
E-mail: contact@pastoraalteam.nl

Pastorale zorg:
Indien de pastores niet bereikbaar zijn en pastorale zorg gewenst is:
06-23254488. Dit nummer is niet voor het melden van uitvaarten.

Uitvaarttelefoon:
In geval van overlijden kunt u onze uitvaarttelefoon bellen:
06-50514051.