zo 09:30 Kleuterkerkviering

23/06/2019

Werkgroep Kleuterkerk nodigt de kleuters in Delden van harte uit voor alweer de laatste Kleuterkerkviering van dit seizoen, in de Heilige Blasiuskerk in Delden, zondag 23 juni  09.30 uur. Kleuterkerk is een speciale viering, bedoeld voor peuters en kleuters om op hun eigen niveau kennis te maken met  geloven. Natuurlijk zijn (groot)ouders, broertjes, zusjes ook van harte welkom. Een kleuterkerkviering duurt ongeveer drie kwartier en volgt altijd een vaste structuur. We luisteren we naar een bijbelverhaal en de kinderen spelen dit na. Verder worden er kaarsen aangestoken, liedjes gezongen en een gebedje opgezegd. Ook nemen de kinderen tekeningen of werkjes mee die we ‘als hart onder de riem’ geven aan iemand die dat nodig heeft. In de pauze drinken we ranja, koffie of thee. Werkgroep Kleuterkerk hoopt alle kleuters met familie zondag 23 juni weer te zien bij de H. Blasius.