Zo 11:00 Eucharistieviering, vicaris Cornelissen/pastor Ogink

01/10/2017

Weekend: 26e Zondag door het jaar
Jubileumviering 90-jarig bestaan van de H. Isidoruskerk en van St. Isidorushoeve

Zondag 1 oktober 11.00 uur Eucharistieviering.
Voorgangers: Vicaris R. Cornelissen en pastor H. Ogink
Acolieten, misdienaars en alle drie koren verlenen hun medewerking aan deze jubileumviering.

Intenties weekend:
Gerard ter Avest: Harry Leferink: Joep Westendorp: Overl.fam. Rupert-ten Voorde: Jan Ellenbroek: Overl.Ouders Hag-Hoitink: Gerhard Hilderink en dochter Rita: Marie en Alfons Lansink: Rian Weijenborg: Overl. leden Dames en Herenkoor.

Jaargedachtenis gedenken we voor:
Toon Brouwers: Overl.ouders Assink-Schulenborg: Johan Westendorp: Dinie Eijsink-Roetgerink: Ouders ten Vregelaar-Wielens: Johan Lansink.

Vieringen in de week:
Dinsdag 3 oktober 9.00 uur Eucharistieviering.

Mededelingen:
Op zondag 1 oktober vieren we het 90-jarig jubileum van de H. Isidoruskerk- en geloofsgemeenschap. Om 11.00 uur is er in de kerk een feestelijke Eucharistieviering met als hoofdcelebrant vicaris R.G.W. Cornelissen. Alle koren van onze geloofsgemeenschap verlenen hun medewerking aan deze jubileumviering. Na afloop is er een gezellig samenzijn in de pastorietuin (uiteraard bij mooi weer) met koffie/thee en broodjes. Ook ’s middags staan er diverse activiteiten in en rondom de kerk op het programma. Iedereen is van harte uitgenodigd om dit jubileum mee te vieren op zondag 1 oktober. VAN HARTE WELKOM.

Bereikbaarheid pastorale team:
Het pastorale team is bereikbaar onder telefoonnummer 074-3492212.
E-mail: contact@pastoraalteam.nl

Pastorale zorg:
Indien de pastores niet bereikbaar zijn en pastorale zorg gewenst is:
06-23254488. Dit nummer is niet voor het melden van uitvaarten.

Uitvaarttelefoon:
In geval van overlijden kunt u onze uitvaarttelefoon bellen:
06-50514051.