Kerstavond 21:00 Woord- en Communieviering, pastor Roetgerink

Voorganger pastoor M. Oortman
Acoliet Joost Wielens
Misdienaars Martina van ’t Klooster en Anne Waanders

Intenties Kerstmis 24 en 25 december:
Overl.ouders Gerard en Annie Wielens-ten Vregelaar: Harrie Wielens: Ouders Wielens-Lansink: Overl.fam. Wielens-Waanders: Ouders Barink-ten Thije: Ouders Barink-Laarveld: Overl.fam.Rupert-ten Voorde: Ouders Rupert-Mentink:Ouders ten Thije-Lintelo: Annet Rupert-Ellenbroek: Overl.fam.Lammersen-ter Huurne: Ouders Bunte-Mulder: Ouders Leferink-Spieker: Paul Vehof: Bernard Botterhuis: Willem Leijssenaar: Truus Somhorst-Lankheet: Ouders Westendorp en Annie: Gerard ter Avest: Johan en Joep Westendorp: Overl.fam. Rikkerink: Ouders Rupert-te Lintelo: Gerard Rupert: Overl. Ouders Krooshoop-Hollink: Ouders Doornhegge-Brummelhuis: Overl.fam. Leferink-Jannink: Björn Lenderink: J.Lenderink: J.Bos: W.Bos-Damveld: Marietje ten Broeke-Ribbers: Marja Kortier-Reimerink: Ouders Kortier-Ottenschot: Gerhard Hilderink en dochter Rita: Overl.fam. Hilderink-Doeschate: Johan Belshof: Jan Ellenbroek: Harry Leferink: Overl.fam.Leferink-Wieggers: Overl.fam. Asbreuk-Bekkedam: Overl.fam. Wielens-Schmitz: Bernard Asbreuk: Ouders Asbreuk-Rupert: Ouders Heuzels-Kersten: Ouders Wielens-Laarman en Overl.fam. Wielens-Laarman: Dina Eijsink-Rupert: Ouders Hartgerink-te Lintelo: Herman en Bernard Hartgerink: Hendrik Brus: Ouders Hofmeijer-Ottenschot: Johan Hendrik Groothuis en Johanna Geertruida Groothuis-Rouwenhorst en zoon Harrie: Overl.fam. Wielens-ten Thije: Overl.fam. Bos-ter Huurne: Overl.fam. Ottink-ter Huurne: Overl.fam. Rupert-Eijsink: Johan en Alfons Lansink: Erna Bouwmeesters-Ang: Ouders Siemerink-Hilderink.

Jaargedachtenis gedenken we voor:
Ouders Hollink-Baak: Truus te Loeke-Eijsink: H.J.Eijsink: Dina Asbreuk-Schroer: Ouders Leferink-Dwars: Johannes Rouwenhorst: Marie Lansink-Barink.

Op Kerstavond en ook op Eerste Kerstdag wordt er in de kerk
een tweede collecte gehouden waarvan de opbrengst bestemd is
voor bijzondere onkosten van onze eigen kerk.

Tweede Kerstdag 26 december géén viering in onze kerk,
maar wel om 9.30 uur in de kerk te Delden.

Mededeling: “Kroamschudden” in onze parochie.
In alle kerken binnen de Heilige Geest parochie zijn door de vrijwilligers weer schitterende kerststallen opgezet. U bent van harte welkom om tijdens de kerstdagen de stallen te bekijken. Ook dit jaar is er weer een prijsvraag voor de kinderen. In iedere kerststal liggen 2 letters en deze vormen samen 1 woord. De winnaar ontvangt een mooie prijs. Meer informatie hierover vindt u bij de kerststal. Onze kerk is op eerste en ook op tweede Kerstdag geopend van 14.30 uur tot 17.00 uur.

Overleden:
Uit ons midden is weggenomen op zaterdag 9 december Bernard Vossebeld, echtgenoot van Agnes Vossebeld-Lenderink, op de leeftijd van 63 jaar. Zijn uitvaartviering heeft plaats gevonden op vrijdag 15 december, waarna crematie op zaterdag 16 december.