Geslaagde vrijwilligers middag Goor

Op zondagmiddag 7 april is er in “de Bebsel” een gezellige vrijwilligersmiddag gehouden voor alle parochianen die actief zijn voor de geloofsgemeenschap Goor. Na de opening door Wim van Sermondt van de lokatieraad volgde een dankwoord van Pastoor Jansen. Hij benadrukte het belang van alle vrijwilligers voor de vitaliteit van de geloofsgemeenschap en was blij met de gezellige middag die aangeboden kon worden voor de vrijwilligers. Er was een grote opkomst vanuit alle werkgroepen en koren. Vijf broers uit Haaksbergen, onder de naam “t Nollnkoor” zorgden voor de opluistering met sketches en liederen. Het was een geslaagde middag waar veel parochianen elkaar sinds lange tijd weer ontmoet en gesproken hebben.