Kardinaal Eijk benoemd James Keuben als pastor

De parochiebesturen van HH. Jacobus en Johannes, De Goede Herder en de Heilige Geest parochie zijn verheugd u mede te delen dat de aartsbisschop van Utrecht, kardinaal Eijk, per 1 januari 2024 James Keuben, kandidaat-priester, voor onze drie parochies als fulltime pastor heeft benoemd.Ā James is 25 jaar oud, geboren in Doetinchem, opgegroeid in Enschede en heeft zijn priesteropleiding gevolgd in het AriĆ«nsinstituut in Utrecht. De diaken- en priesterwijding vinden in 2024 plaats.

Inmiddels hebben het pastoraal team en de drie parochiebesturen kennisgemaakt met James in een open en hartelijke ontmoeting. Pastoraal team en besturen hebben alle vertrouwen in een goede en prettige samenwerking. James gaat wonen in Borne en hij wordt gepresenteerd door Vicaris Cornelissen in een vesperviering op 5 januari 2024 om 19.00 uur in de St. Stephanus in Borne, waarna iedereen wordt uitgenodigd om nader met hem kennis te maken.

In het komende parochieblad stelt James zich nader aan u voor.