Eerste Paasdag 09:30 Woord- en Communieviering, pastor Ogink

Eerste Paasdag 16 april: 9.30 uur Woord- en Communieviering,
Gezinsviering mmv Kinderkoor.
Voorganger: pastor H. Ogink

Tweede Paasdag 17 april: 9.30 uur Eucharistieviering in de kerk van Delden.

Intenties weekend:
Ouders Barink-ten Thije; ouders Doornhegge-Brummelhuis; Harry Leferink; ouders Wielens-Laarman en overleden fam. Wielens-Laarman; ouders Leferink-Spieker; Bernard Botterhuis; Joep en Johan Westendorp; Mine Leferink-Koppelman; zusjes Angela, Ivonne en Silvia Leferink; ouders Leferink-Wijlens; overleden ouders Gerard en Annie Wielens-ten Vregelaar; ouders Wielens-Lansink; overl. fam. Waanders-Aarnink; overl. fam. Wielens-ten Vregelaar; ouders Barink-Laarveld; overleden fam. Rupert-ten Voorde; Johan Belshof; Paul Vehof; overl. fam. Lammersen-ter Huurne; ouders Bunte-Mulder; Gerhard Hilderink en dochter Rita, Gerard ter Avest; Marietje ten Broeke-Ribbers; overl. fam. Ottink-ter Huurne; tot zekere intentie.

Jaargedachtenis gedenken we voor:
Herman Kortier; Hendrik ten Vregelaar; J. Lenderink; Marie Lubbers-Keizer; Gerhardus Johannes Ottenschot en Hermina Johanna Ottenschot-Schoneveld

Vieringen in de week:
Dinsdag 18 april géén viering.
.
Geboren:
In onze parochie is geboren op donderdag 16 maart; Rutger Temmink, Rietmolenweg 26.

Overleden:
Uit ons midden zijn weggenomen:
Op vrijdag 31 maart Maria Johanna Screever-Spanjer, weduwe van Hermannus Antionus Screever op de leeftijd van 94 jaar. Haar uitvaartviering heeft plaats gevonden op woensdag 5 april, waarna begrafenis op donderdag 6 april.
Op zaterdag 1 april Aleida ten Thije-Vossebeld, weduwe van Antonius ten Thije, op de leeftijd van 93 jaar. Haar uitvaartviering, waarna begrafenis, heeft plaats gevonden op vrijdag 7 april.

Mededeling:
Met Pasen wordt er in de kerk een tweede collecte gehouden waarvan de opbrengst bestemd is voor bijzondere onkosten van onze eigen kerk.

Bereikbaarheid pastorale team:
Het pastorale team is bereikbaar onder telefoonnummer 074-3492212.
E-mail: contact@pastoraalteam.nl

Pastorale zorg:
Indien de pastores niet bereikbaar zijn en pastorale zorg gewenst is:
06-23254488. Dit nummer is niet voor het melden van uitvaarten.

Uitvaarttelefoon:
In geval van overlijden kunt u onze uitvaarttelefoon bellen:
06-50514051.