Za 19:00 Kinderkerk, Timmermans

28/09/2019

Op Zaterdag 28 september is er weer een themaviering in de Heilige Blasius in Delden. Tijdens deze viering wordt het scheppingsverhaal verteld door pastor Timmermans.

“ Het is een van de mooiste verhalen uit  de Bijbel en zal zeker alle kinderen aanspreken.

We staan samen stil bij het leven en al het moois van de schepping. In de viering denken de kinderen na over waar zij dankbaar voor zijn op aarde, bijvoorbeeld over huisdieren voor wie ze goed willen zorgen. Het kinderkoor zingt liedjes over het thema. We sluiten af met wat lekkers en wat drinken.”

De viering is voor  iedereen. “Het is een mooi moment tussen de activiteiten van Burendag. Deze is speciaal voor kinderen vanaf groep 3. Iedereen is welkom op zaterdag 28 september om 18:30 uur in de Heilige Blasius in Delden, ( langestraat 76) De viering duurt tot ongeveer 19:15 uur. Voor meer informatie: kinderkerkdelden@gmail.com