Zo 09:30 Gebedsviering, werkgroep, AANMELDEN VERPLICHT

08/11/2020

Weekend: 32e Zondag door het jaar.
Zondag 8 november 9.30 uur Gebedsviering
mmv Dames en Herenkoor

Intenties weekend:
Ouders Wielens-Laarman en overl.fam. Wielens-Laarman: Gerard ter Avest: Overl.fam. ter Avest-Winters: Overl.fam. Overbeek-ter Woorst: Harry Leferink: Ouders Doornhegge-Brummelhuis: Ouders Wielens-Lansink: Overl.ouders Gerard en Annie Wielens-ten Vregelaar: Overl.fam. Barink-ten Thije: Overl.fam. ten Thije-Wielens: Overl.fam. Lammersen-ter Huurne: Trudeke Webbink: Ouders Barink-Laarveld: Overl.fam. Leferink-Jannink: Hendrik Hartgerink: Overl.fam. Wielens-Waanders: Voor een 35-jarig bruidspaar: Mine Leferink-Koppelman: de zusjes Angela, Ivonne en Silvia Leferink: Jan Asbreuk: Overl.fam. Asbreuk en Bekkedam: Annie Grashof-Ros: Fam. Grashof-Ros: Hennie Rupert: Harrie ten Vregelaar: Ouders Leferink-Spieker: Jan Ros.

Jaargedachtenis gedenken we voor:
Hendrikus Bernardus Barink: Ivonne Leferink.

Vooraf aanmelden voor iedere viering is nu verplicht i.v.m. het maximum van 30 mensen per viering.
Aanmelden kan als u uiteraard geen coronagerelateerde klachten hebt.
Telefonisch op telefoonnummer: 074-3575210 elke dinsdagmorgen van 9.00 uur tot 11.00 uur.
Per mail: st.isidorushoeve1@gmail.com (vermeldt u in uw mail uw naam, adres en telefoonnummer) of via de aanmeldstrook, die liggen in de gedachteniskapel. De ingevulde aanmeldstrook kunt u deponeren in de brievenbus.

Overleden:
Uit ons midden is weggenomen op zaterdag 24 oktober Johannes Antonius Maria Leferink (Jan) op de leeftijd van 73 jaar. Zijn uitvaartviering, waarna begrafenis, heeft plaats gevonden op zaterdag 31 oktober.

Gedachteniskapel:
Sinds de uitbraak van de coronapandemie is de gedachteniskapel in onze kerk dagelijks geopend. Er zijn de afgelopen maanden heel veel kaarsjes opgestoken bij Maria om kracht en steun in deze moeilijke tijd. Ook in de komende maanden zal de gedachteniskapel geopend blijven voor het opsteken van een kaarsje en/of persoonlijk gebed. Vanaf dinsdag 3 november is de gedachteniskapel wekelijks geopend op dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag, dagelijks van 10.00 uur tot 16.00 uur. De kerkdeur zal bij slecht weer niet openstaan, maar de gedachteniskapel is gewoon geopend.

Ons e-mailadres is: st.isidorushoeve1@gmail.com

Bereikbaarheid pastorale team:
Het pastorale team is bereikbaar onder telefoonnummer 074-3492212.
E-mail: contact@pastoraalteam.nl

Pastorale zorg:
Indien de pastores niet bereikbaar zijn en pastorale zorg gewenst is:
06-23254488. Dit nummer is niet voor het melden van uitvaarten.

Uitvaarttelefoon:
In geval van overlijden kunt u onze uitvaarttelefoon bellen:
06-50514051.