Zo 10:30 Hubertusviering, Ds. A. Kramer

30/10/2016

ejv-logoOp zondag 30 oktober om 10.30 uur vindt in de H. Blasius te Beckum de jaarlijkse Hubertusviering plaats. Net als voorgaande jaren zal ook dit jaar aalmoezenier Anne Kramer de kerkdienst in het Twentse dialect opdragen. De H. Blasius is voor deze dag feestelijk versierd. De dienst is gratis toegankelijk voor allen die deze bijzondere viering willen bijwonen. Tijdens de kerkdienst geeft, zoals ieder jaar, de jachthoorngroep Les Trompes de Quatre Vents acte de préséance. De organist en het Dames- en Herenkoor van R.K. Heilige Blasius zullen tevens de mis begeleiden.

Na de mis is er gelegenheid om uw jachthond door Anne Kramer te laten zegenen en de ervaring heeft geleerd dat velen hiervan dankbaar gebruik maken. De Twentse Jachthoornblazers zullen u na de kerkdienst bij uw binnenkomst bij Het Wapen van Beckum (Boenders), Beckummerkerkweg 20 te Beckum, begroeten.

Iedereen is van harte uitgenodigd om de kerkdienst bij te wonen. Aansluitend aan de kerkdienst bent u van harte welkom om bij Het Wapen van Beckum te genieten van een kopje koffie of ander drankje tijdens een gezellig samenzijn. Ongetwijfeld zal dan veel jagerslatijn over de tafel gaan! Voor de laatste nieuwtjes en informatie kunt u altijd even een kijkje nemen op onze website www.enschedesejagersvereniging.nl.

Elly Huijsman, PR Enschedese Jagersvereniging, enschedesejagersvereniging@gmail.com.